Tekstvak: Diensten

Hervormde Gemeente Hellouw

Diensten

Foto's interieur kerkgebouw

klik op de foto voor meer foto’s

De zondagse erediensten vormen het kloppende hart in het leven van onze gemeente. Elke zondag zijn er twee erediensten. De morgendienst begint om 09:30, de avonddienst om 18:30. Naast deze kerkdiensten op zondag zijn er ook diensten op de christelijke feestdagen zoals: Eerste en Tweede Kerstdag, Goede Vrijdag, Tweede Paasdag, Hemelvaartsdag en Tweede Pinksterdag. Verder zijn er nog op bijzondere gedenkdagen kerkdiensten en wel op Oud- en Nieuwjaar, Bid- en Dankstond.

De diensten die gehouden worden in de Hervormde Gemeente van Hellouw worden opgenomen via Kerkdienstgemist. U kunt de diensten rechtstreeks meeluisteren door te klikken op onderstaande scherm. Fijn als u met ons meeluistert, wij bieden u deze mogelijkheid gratis aan. Voor ons als kerk is het niet gratis, wilt u ons ondersteunen in de kosten dan bent u vrij een bedrag te storten op rekeningnummer: NL32 RABO 0328 0278 71 tnv Diakonie.

Een archief van de meest recente kerkdiensten staat hieronder. U kunt een dienst selecteren en meteen beluisteren. U kunt er ook voor kiezen een dienst te downloaden door te klikken op het pijltje rechts naast de datum- en tijdsaanduiding.

Collecte kerk

Collecte diaconie